: MENU :

- Historia szkoły
- Aktualności
- Dyrekcja
- Nauczyciele
- Kontakt


: Dla nauczycieli, rodziców i uczniów :

- Dokumenty szkolne
- Ocenianie
- Regulaminy
- Egzamin gimnazjalny
- Lektury szkolne
- Wykaz podręczników


: ZOBACZ :

- Kalendarz szkolny
- "Mała Pozytywka"
- Rada Rodziców
- Samorząd Uczniowski
- Przydatne linki


 : TURYSTYKA :

- Historia miejscowości
- Informacje o gminie
- Mapa dojazdu
- Zabytki gminy
- Sławni mieszkańcy
- Polecamy
- Punkt Informacji Turystycznej


: ARCHIWUM :











„Tylko zamknąwszy za sobą drzwi, można otworzyć okno w przyszłość” stwierdziła francuska pisarka Francoise Sagan. Kilkanaście już roczników naszych absolwentów przekroczyło progi szkół ponadgimnazjalnych, aby urzeczywistnić kolejny etap swojej drogi ku dorosłemu życiu. Jakie typy szkół wybierali? Odpowiedź na to pytanie starał się znaleźć zespół ewaluacyjny pracujący nad realizacją zadań w obszarze: „Szkoła wykorzystuje informacje o losach absolwentów do promowania wartości edukacji”. Opracował zbiorcze dane na podstawie analizy wpisów do księgi uczniów, zaświadczeń indywidualnych lub zestawień uczniów przesyłanych przez szkoły ponadgimnazjalne oraz rozmów z niektórymi absolwentami. Niestety, nie zawsze Zespoły przesyłały dokładne informacje, podając tylko łączną liczbę uczniów realizujących u nich obowiązek szkolny (bez podziału na liceum profilowane, technikum, czy szkołę zawodową). Zestawienie obrazuje jednoznacznie, że najczęściej wybieranym typem szkoły jest liceum ogólnokształcące, aż 35 % uczniów związało z nim swoje “edukacyjne losy”. Na przestrzeni dwunastu lat na pewno ponad 22% absolwentów ...

Pełny teks analizy w załączeniu.

Zespół ewaluacyjny w składzie: Zofia Czubińska, Marzena Przybylska, Dorota Szewczyk.


Załączniki:
Analiza badania losów absolwentów.




 Wstecz

Certyfikat "Projekt z klasą"