Projekt „START BEZ BARIER –program wyrównywania szans edukacyjnych dla uczniów z gminy Świnice Warckie” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Świnice Warckie, dn. 10 listopada 2009r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Na podstawie zarządzenia Nr 7/2007 Wójta Gminy Świnice Warckie z dn. 28 września 2007r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty 14.000 euro i art. 4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.), art.35 ust.3 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104 z póź. zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie ceny sprzedaży i dostawy trzech mobilnych zestawów tablic interaktywnych z notebookami oraz jednego zestawu notebook wraz z urządzeniem wielofunkcyjnym laserowym.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Świnice Warckie, ul. Szkolna 1, 99-140 Świnice Warckie
tel. (063) 28-81-021
fax. (063) 28-81-174
e-mail: urzadswinice.w@wp.pl
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa trzech mobilnych zestawów tablic interaktywnych z notebookami oraz jednego zestawu notebooka wraz z urządzeniem wielofunkcyjnym laserowym w ramach realizacji projektu „START BEZ BARIER –program wyrównywania szans edukacyjnych dla uczniów z gminy Świnice Warckie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 1.
3. Oznaczenie terminu wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: do siedmiu dni od dnia podpisania umowy.
4. Ofertę należy złożyć:
W terminie do dnia 20 listopada 2009r. do godz. 1500
- faksem: (063)28-81-174
- mailem: startbezbarier@op.pl
-pisemnie/osobiście na adres Zamawiającego
5. Sposób przygotowania oferty:
Wykonawca powinien sporządzić ofertę , zgodnie z zestawieniem sprzętu (zał. nr 1)
6. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się:
- kryterium ceny
7. Sposób realizacji:
W wyniku niniejszego postępowania przewiduje się zawarcie umowy.
Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji z oferentem w szczególności w przypadku, gdy kwota najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego lub pozwala na zwiększenie jego zakresu.
8. Forma zapłaty:
Zapłata za sprzedaż i dostawę przedmiotu zamówienia będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy w terminie nie krótszym niż 14 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu.
9. Zapytania o przedmiot zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Menadżer Projektu Pan Tadeusz Bednarek, tel. (063) 28-81-021,tel.kom. 603 685 730