: MENU :

- Historia szkoły
- Aktualności
- Dyrekcja
- Nauczyciele
- Kontakt


: Dla nauczycieli, rodziców i uczniów :

- Dokumenty szkolne
- Ocenianie
- Regulaminy
- Egzamin gimnazjalny
- Lektury szkolne
- Wykaz podręczników


: ZOBACZ :

- Kalendarz szkolny
- "Mała Pozytywka"
- Rada Rodziców
- Samorząd Uczniowski
- Przydatne linki


 : TURYSTYKA :

- Historia miejscowości
- Informacje o gminie
- Mapa dojazdu
- Zabytki gminy
- Sławni mieszkańcy
- Polecamy
- Punkt Informacji Turystycznej


: ARCHIWUM :









2013-02-27 Wnioski z części pierwszej


W dniu 26 lutego w klasie Ia zostały przeprowadzone kolejne zajęcia w ramach projektu „Zostać przedsiębiorczym”. Ich temat to „Wnioski z części-1”. Stanowiły pierwsze z cyklu 15. przewidzianych w drugiej części ,,Realizacja edukacyjnego projektu uczniowskiego”. Wykorzystane zostały dwa ćwiczenia związane z sytuacjami konfliktowymi w grupie - sposobami ich unikania i rozwiązywania. Temat określili sami uczniowie, decydując, że nieporozumienia najczęściej blokują pracę w zespole. Zadanie edukacyjne „Konflikt i co dalej” rozwijało przede wszystkim umiejętności właściwych zachowań w sytuacjach konfliktowych, uczyło, jak szukać sojuszników oraz określać swoje stanowisko. Drugie z zadań wyzwoliło niezwykłą pomysłowość, inicjatywę oraz entuzjazm młodych ludzi. Prezentowali „Zachowania asertywne”. Inscenizowali teoretyczne sytuacje z codziennego życia, przyjmując postawy agresywne, uległe oraz asertywne. Improwizowane scenki pozwoliły wysnuć uczniom trafne wnioski dotyczące zasad najwłaściwszego sposobu unikania konfliktów podczas pracy w zespole.








 Wstecz

Certyfikat "Projekt z klasą"