W dniu 26 lutego w klasie Ia zostały przeprowadzone kolejne zajęcia w ramach projektu „Zostać przedsiębiorczym”. Ich temat to „Wnioski z części-1”. Stanowiły pierwsze z cyklu 15. przewidzianych w drugiej części ,,Realizacja edukacyjnego projektu uczniowskiego”. Wykorzystane zostały dwa ćwiczenia związane z sytuacjami konfliktowymi w grupie - sposobami ich unikania i rozwiązywania. Temat określili sami uczniowie, decydując, że nieporozumienia najczęściej blokują pracę w zespole. Zadanie edukacyjne „Konflikt i co dalej” rozwijało przede wszystkim umiejętności właściwych zachowań w sytuacjach konfliktowych, uczyło, jak szukać sojuszników oraz określać swoje stanowisko. Drugie z zadań wyzwoliło niezwykłą pomysłowość, inicjatywę oraz entuzjazm młodych ludzi. Prezentowali „Zachowania asertywne”. Inscenizowali teoretyczne sytuacje z codziennego życia, przyjmując postawy agresywne, uległe oraz asertywne. Improwizowane scenki pozwoliły wysnuć uczniom trafne wnioski dotyczące zasad najwłaściwszego sposobu unikania konfliktów podczas pracy w zespole.